Close

Jak na Podporu uživatelů – návod

Společnost Fayron s.r.o. poskytuje již dlouhou dobu podporu svým stávajícím spolupracovníkům, smluvním partnerům i klientům. Za celou dobu se postupy uživatelské podpory vyvíjely a stále zdokonalují, aby byly co nejpřehlednější a uživatelsky přívětivé. Poslední dobou jsou využívány pro podporu takzvané Tikety, díky kterým se zpřehlednila celková podpora a minimalizovali se situace, kdy se na nějaký požadavek „zapomnělo“. Nyní přicházíme se zbrusu novým, mnohem propracovanějším systémem uživatelské podpory, kde je vše ještě více přehledné, jednoduše ovladatelné a hlavně je přístupná veškerá historie vašich nových požadavků. Zde jsou vaše tikety (požadavky) uchovány a zpřístupněny tak, že máte přehled, o co jste žádali, s čím jste se kdy na naší podporu obraceli a s jakým výsledkem. Jedinou podmínkou, aby tato funkce byla přístupná, je registrace na stránkách fayron.cz. Registraci provedete při prvním novém požadavku na naší podporu. I když se může tato registrace zdát zbytečná, je bohužel jediným možným způsobem, jak autorizovat uživatele, který komunikuje s technickou podporou a zároveň mu zobrazovat veškerou historii jeho požadavků. Díky registraci tak uživatel získá navíc přístup k sekci „Otázky a odpovědi„, kde je již mnoho aktuálních dotazů předem zodpovězeno a lze v nich velmi jednoduše vyhledávat.

Jak se registrovat? Odpověď na tuto otázku najdete v našem stručném obrázkovém průvodci.

 

[foogallery id=“4214“]

 

support
icon
Potřebujete pomoc?
Close
call
+420 359 901 800
menu-icon
Jak se zaregistrovat?
menu-icon
Požadavek na podporu